Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Juara Filem Malek Noor

You can Save the Malek Noor Film here. Kalau dulu apabila berjumpa mulutnya becok tak henti-henti.


Dato Malek Noor Photos Facebook

Bekas juara bina badan Asia Datuk Malek Noor akan menamatkan zaman bujangnya dengan seorang doktor pakar.

Juara filem malek noor. Tetapi pertemuan minggu lalu menampakkan sisi lain Malek. Biarlah apa orang nak kata dia akur kerana tahu hikmah Allah atas segala yang terjadi. Filem Juara mula ditayangkan pada 1991 di pawagam seluruh negara.

Malek berkata majlis pernikahannya dengan ibu kepada lima orang anak itu akan diadakan secara sederhana di rumah keluarga perempuan di Kota Baharu Kelantan pada 12 Mac depan. Malek muncul sebagai juara perlawanan. Bekas juara bina badan Asia Datuk Malek Noor akan menamatkan zaman bujangnya dengan seorang doktor pakar.

Beliau berasal dari Batu Pahat Johor. Pada awal tahun 2000 time tu The Rock popular sebagai wrestler no. Pendek kata Malek merupakan selebriti terkenal yang menjadi pujaan ramai ketika itu.

ADIBAH NOOR PERNAH BELASAH THE ROCK. Malek Noor Nikah Doktor Pakar 12 Mac 2012 PETALING JAYA. SETELAH lebih 10 tahun tidak berjumpa dengan Malek Noor 53 ternyata jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak enam kali ini amat berbeza daripada dulu.

Artikel kali nie panjang sikit tapi kami mintak-mintak sangat anda baca. Beliau berasal dari Batu Pahat Johor. Bukan meminta tetapi itulah.

Dari usianya 12 tahun sehinggalah 46 tahun dia tidak pernah menunaikan solat lima waktu sehari dan jauh sekali untuk berpuasa pada Ramadan. Barulah boleh bagi role model sikit kat rakyat Malaysia. Sewaktu zaman kegemilangannya sekitar 1980-an dan 1990-an Malek turut menceburi industri seni sebagai pelakon menerusi beberapa buah filem seperti Ujang Juara Rimba Malam Kelisa Pendekar Mata Satu dan Sahabat.

Majlis resepsi perkahwinan pula akan diadakan sehari. Sidi diperalatkan oleh sindiket mencuri sebutir berlian daripada Joe Martino lalu menghilangkan diri apabila diburu pelbagai pihak. Pendekar Mata Satu Full Movie 1989 Film Jadul Indonesia Malek Noor Yoseph Hungan Zaitun Sulaiman Sutrisno Wijaya Ziela Jalil Sinopsis Datuk Alan.

We Have got 11 pix about Malek Noor Film images photos pictures backgrounds and more. Juara merupakan sebuah filem Melayu yang diterbitkan di Malaysia pada 1991. MALEK Noor menangis ketika menceritakan segala dosa yang telah dilakukannya sepanjang merantau di Amerika dan Hong Kong.

Malek Sidi dan Busul dan Ira adalah empat orang anak Aziz yang memilih haluan masing-masing setelah bapa mereka Aziz di masukkan ke hospital sakit jiwa. 1755 likes 1 talking about this. SETELAH lebih 10 tahun tidak berjumpa dengan Malek Noor 53 ternyata jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak enam kali ini amat berbeza daripada dulu.

MALEK Noor menangis ketika menceritakan segala dosa yang telah dilakukannya sepanjang merantau di Amerika dan Hong Kong. Siapa yang tak kenal dengan jaguh bina badan negara yang gah ketika dulu iaitu Malek Noorbanyak gelaran yang dimenangi beliau ketika zaman kegemilangannya waktu duluDia juga pernah membintangi beberapa filem antaranya Juara Rimba Malam Kelisa Pendekar Mata Satu dan yang terakhir Sahabat pada tahun. Malek Noor Film are a subject that is being searched for and liked by netizens these days.

6012-7212184 MrAdnan HANYA SIMPAN DI POKET RA. SETELAH lebih 10 tahun tidak berjumpa dengan Malek Noor 53 ternyata jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak enam kali ini amat berbeza daripada dulu. Advertisement Patut lebih banyak selebriti-selebriti tampil dan ceritakan seperti apa yang Malek Noor cerita nie.

Kini setiap waktu walau sesibuk. Malek berkata majlis pernikahannya dengan ibu kepada lima orang anak itu akan diadakan secara sederhana di rumah keluarga perempuan di Kota Baharu Kelantan pada 12 Mac depan. Mohamed Noor lahir 9 JAGUH BINA BADAN November 1954 atau lebih dikenali sebagai Malek Noor merupakan jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak 6 kali.

Menampilkan Malek Noor Sidi Oraza dan ramai lagi. Get all royalty-free picture. Beliau pernah menjadi pelakon beberapa filem seperti Ujang pada 1980-an.

In such page we additionally have number of images out there. Saya betul-betul insaf sekarang. Bekas juara bina badan Asia Malek Noor.

Cerita bekas juara bina badan mr asiamalek noor-keinsafan yang dicari oleh semua insan. Saya terlalu banyak buat dosa. Kalau dulu apabila berjumpa mulutnya becok tak henti-henti bercakap pelbagai topik yang melucukan.

Saya tidak ingat mati tapikini saya betul-betul insaf. Malek Noor Kini Bergelar Datuk Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah memakaikan pingat Darjah Indera Mahkota Pahang DIMP kepada Abdul Malek Mohd Noor pada istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran Pahang sempena ulang tahun hari keputeraan Sultan Pahang di Istana Sultan Abu Bakar Pekan hari ini. Kalau dulu apabila berjumpa mulutnya becok tak henti-henti bercakap.

Setiap saat dan ketika sentiasa berdoa semoga Allah mengampunkan dosa-dosa saya. Sibuknya mencari nama dan rezeki selama tiga dekad sebelum itu membuatkannya lalai akan tanggungjawabnya sebagai Muslim. Isi kandungan 1 Sinopsis 2 Pelakon 3 Lihat juga 4 Pautan luar Sinopsis.

Filem Juara diterbitkan dalam bentuk filem warna. Datuk Abdul Malek Mohamed Noor atau lebih dikenali sebagai Malek Noor merupakan jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak 6 kali. Such as png jpg animated gifs pic art symbol blackandwhite.

Sifat lucu dan becoknya hilang. Bukan saja negatif Malek menerima banyak pujian atas keberanian itu. Sebenarnya sejak 2002 lagi rutin perjalanan hidup Malek Noor bertukar.

SETELAH lebih 10 tahun tidak berjumpa dengan Malek Noor 53 ternyata jaguh bina badan Asia peringkat heavyweight sebanyak enam kali ini amat berbeza daripada dulu. Baca artikel ini selengkapnya untuk ketahui kisah Malek. Malah kata bekas juara enam kali bina badan Asia ini pendedahan seperti itu sangat penting sebagai teladan buat kita semua dan dia rela menjadi contoh itu.

Rap kualalumpur Malek yang dikenali dengan filem seperti Ujang Juara Rimba Malam dan Pemburu Bayang pada era 1990-an muncul membintangi drama Ex Aku. Sejarah Hitam Malek Noor. 1 WWF kini WWE pornah kono belasah oleh Adibah.

Terbaru pada 15 September 2009 Datuk Malek Noor terlibat dalam. Kalau dulu apabila berjumpa mulutnya becok tak henti-henti. Memang tersentuh jiwa raga baca cerita Malek Noor dan kisah insaf dia.

Beliau pernah menjadi pelakon beberapa filem seperti Ujang pada 1980-an. MALEK Noor menangis ketika menceritakan segala dosa yang telah dilakukannya sepanjang merantau di Amerika dan Hong Kong.


Https Gempak Com Berita Terkini Imej Diejek Jadi Kostum Halloween Melly Goeslaw Naik Hantu Bagi Saya Tak Lucu Sama Sekali 28372 2019 10 31t23 53 18 000z Monthly 0 5 Https D3avoj45mekucs Cloudfront Net Astrogempak Media Articleasset 2018


Pin On Pakistani Movies


Noor Gul Dawar Qazi Famous Warriors Best Profile Pictures Turkish Film


Dasta Youtube


Malek Noor Berlakon Kembali Harian Metro


Dato Malek Noor Photos Facebook


Posting Komentar untuk "Juara Filem Malek Noor"